استراتژی کوسه باهوش

مدیر سایت

استراتژی کوسه باهوشکوسه، شکارچی بی رحم آب‌‌هافکر کنم تابحال صحنه‌‌هایی از شکار کوسه را در تلوزیون دیده باشید. کوسه‌‌ای که فوک را به طرز بی رحمی شکار می‌‌کند.به طرز شکار زیاد کاری ندارم ولی می‌‌خوام بگم که اون کوسه خیلی باید خوش شانس باشه تا فوک رو به تنها پیدا کنه و بدون داشتن رقیب شروع به خوردنش بکنه.بله از آنجایی که کوسه‌‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و معمولاً در منطقه شکار کنار هم زندگی می‌‌کنند معمولاً موقع شکار، همگی به سوی طعمه حمله کرده و بر سر بدست آوردن آن نزاع هم می‌‌کنند. ب

کوسه، شکارچی بی رحم آب‌‌ها

فکر کنم تابحال صحنه‌‌هایی از شکار کوسه را در تلوزیون دیده باشید. کوسه‌‌ای که فوک را به طرز بی رحمی شکار می‌‌کند.

به طرز شکار زیاد کاری ندارم ولی می‌‌خوام بگم که اون کوسه خیلی باید خوش شانس باشه تا فوک رو به تنها پیدا کنه و بدون داشتن رقیب شروع به خوردنش بکنه.

بله از آنجایی که کوسه‌‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و معمولاً در منطقه شکار کنار هم زندگی می‌‌کنند معمولاً موقع شکار، همگی به سوی طعمه حمله کرده و بر سر بدست آوردن آن نزاع هم می‌‌کنند. به طوری که حتی بر سر کسب آن یکدیگر را نیز زخمی و یا می‌‌کشند.

اقیانوس قرمز

زمانی که کوسه‌‌ها همگی بر سر شکار یورش برده و به جنگ با یکدیگر می‌‌پردازند. آن قسمتی از اقیانوس که شکار صورت گرفته به رنگ قرمز تبدیل می‌‌شود که حاصل از خون شکار و خون خود کوسه‌‌ها است.

در این حین تعدادی از کوسه‌‌ها که باهوش‌‌تر و یا با تجربه‌‌تر هستند در این رقابت شرکت نکرده و از گله جدا می‌‌شوند. از گله جدا شده و خود به تنهایی به جستجوی شکاری دیگر مشغول می‌‌شوند.

رقیب کمتر در شکار

در مثال ذکر شده از طبیعت می‌‌بینم که کوسه باهوش بر سر بازاری محدود و پررقیب مشارکت نکرده و خود به دنبال بازاری بکرتر می‌‌رود.

این استراتژی را به راحتی می‌‌توان در دنیای تجارت انسان‌‌ها نیز بکار برد.

ذکر چند مثال

آیس پک و بستنی

تا بحال دقت کردید آیس پک همون بستی هست؟! و در‌‌واقع شما دارید همون بستنی رو با یک نی بزرگ می‌‌خورید. (حالا توش چندتایی هم اسمارتیز داره)

چقدر هزینه اضافی نسبت به بستی پرداخت می‌‌کنید؟( بهتره که به این سئوال جواب ندم چون اصلاً دوست ندارم درگیری ذهنی برای خودم درست کنم)

بله آیس پک همون بستنی هست که فقط مثل این کوسه باهوش ما فکر کرده و خودش رو متمایزتر از بقیه به مشتری معرفی کرده و تو ذهن مشتری خودش رو یک برند خیلی خاص نشون داده.

تخم مرغ تلاونگ

یادمه اولین بار که دیدم تبلیغ این تخم‌‌مرغ از تلویزیون پخش میشد یکم جا خوردم ولی بعد دیدم این تخم‌‌مرغ نسب به بقیه یک مزیت داره.

توی تبلیغ گفته می‌‌شد که این تخم‌‌مرغ سرشار از امگا ۳ می‌‌باشد. من اون روز قبول کردم که این تخم‌‌مرغ با بقیه تخم‌‌مرغ‌‌ها فرق داره تا زمانی که از یکی از دوستان که در همین صنف کار می‌‌کرد شنیدم. همه تخم‌‌مرغ‌‌ها امگا ۳ دارند و شرکت تلاونگ فقط با پررنگ کردن این خاصیت، فروش خودش رو چندین برابر کرده!!

وب‌‌سایت‌‌های تفریحی

این روزها دوستان زیادی با ما تماس می‌‌گیرند و شکایت از سقوط بازدید سایتشون دارند. و جالب هم اینه که اکثر این سایت‌‌های، همون سایت‌‌های تفریحی هستند.

قبل از اینکه بخوام به بررسی دلیل افت این سایت‌‌ها بپردازم باید بگم که اگر قصد راه اندازی سایت تفریحی دارید سعی کنید مثل کوسه باهوش ما عمل کنید و خودتون رو در ذهن کاربر و مشتری متمایز جلوه بدید.

در آخر هم برای حل مشکل افت بازدیدتون توصیه می‌‌کنم این فایل صوتی رو گوش بدید. و اگر بازهم نیاز به کمک داشتید می‌‌تونید در انجمن تخصصی سئو اون رو مطرح کنید. و در نهایت باز هم اگر مشکلتون حل نشد ما در خدمتتون هستیم تا مشکل رو حل کنیم.

دیدگاه های کاربران

کوسه باهوش

یکشنبه 3 دی 1402 | 8:6
چگونه میشه به فروش سایت ها کمک کرد تا افزایش فروش داشته باشن .

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.