جشنواره دوشنبه بازار اینترنتی شیراز

مدیر سایت

در این جشنواره فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی با در نظر گرفتن تخفیف مناسب و ایجاد خدمات ارزش‌افزوده اقدام به فروش محصولات برای سایر هم‌وطنان در سراسر استان فارس و کشور می‌‌کنند و ضمن ایجاد فضای امن برای خرید مردم و ترغیب خرید اینترنتی؛ به بیشترین خرید؛ پیرترین و جوان‌ترین خریدار اینترنتی؛ جذاب‌ترین نظر خریدار و... هدایایی اهدا خواهد شد.آدرس وب‌سایت این جشنواره: www.eshopfest.ir

به گزارش تابناک فارس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی پس از اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به بیش از 7 هزار کسب‌وکار اینترنتی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در راستای اجرای دستورات وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد تسریع در امور کسب‌وکارها دومین جشنواره خرید اینترنتی (دوشنبه‌بازار اینترنتی 18- 25 اسفندماه جاری) را با همکاری سازمان‌ها، مراکز و شرکت‌های دولتی و خصوصی و اصناف برگزار می‌‌کند.

 

شعار امسال جشنواره اینترنتی خرید امن و آسوده با نماد اعتماد الکترونیکی است.

در این جشنواره فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی با در نظر گرفتن تخفیف مناسب و ایجاد خدمات ارزش‌افزوده اقدام به فروش محصولات برای سایر هم‌وطنان در سراسر استان فارس و کشور می‌‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس: در این جشنواره با گردهم‌آوری کسب‌وکارهای اینترنتی ضمن ایجاد فضای امن برای خرید مردم و ترغیب خرید اینترنتی؛ به بیشترین خرید؛ پیرترین و جوان‌ترین خریدار اینترنتی؛ جذاب‌ترین نظر خریدار و... هدایایی اهدا خواهد شد.

 

همتی افزود: ایده خرید غرفه‌های اینترنتی نیز در این سایت در نظر گرفته‌ شده است، ازاین‌رو متقاضیانی که سایت فروش اینترنتی دارند و دارای نماد اعتماد از سایت www.enamad.ir هستند از تخفیف‌های چشمگیری بهره خواهند برد.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود؛ با اجرای این طرح ضمن ایجاد موج اطلاع‌رسانی مؤثر در مورد مزایای مختلف استفاده از خدمات تجارت الکترونیکی گام بلندی در راستای شکوفایی خرید اینترنتی امن در فضای مجازی این استان و کشور برداشته خواهد شد.

همتی در پایان اضافه کرد: رونمائی از باشگاه مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی (نماد) راه‌اندازی سامانه آموزش همگانی تجارت الکترونیکی و راه‌اندازی انجمن متقاضیان و دارندگان نماد اعتماد الکترونیکی امن، از دیگر برنامه‌های جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

آدرس وب‌سایت این جشنواره www.eshopfest.ir و تلفن دبیرخانه 02188969428 است.

مرکز توسعه تجارت الکترونیک جشنواره جدید اینترنتی کتاب در اردیبهشت 94؛ جشنواره خرید اینترنتی ویژه مدارس در شهریور 94 را نیز در برنامه آتی خود دارد.

همچنین سامانه مشترک مشاوره مجازی متقاضیان و دارندگان نماد اعتماد؛ سامانه آموزش همگانی تجارت الکترونیک و باشگاه هواداران نماد اعتماد الکترونیکی بر روی سامانه جشنواره لینک است؛ و همچنین تمام اعتراضات از طریق سامانه www.emamad.ir و تلفن ارائه‌شده در سایت قابل‌پیگیری و بررسی خواهد بود.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.