هفت نکته برای برد با جستجوگرها حین طراحی وب سایت

مدیر سایت

یکی از بسیاری از جنبه های چالش ساختن یک سایت برای موتورهای جستجو در حال اجرای طراحی و بهینه سازی وب سایت مناسب است .

 
 
از یک طرف، هدف این است که برای ایجاد یک وب سایت است که wows بازدید کننده و به درگیر شدن است . از سوی دیگر ، شما می خواهید مطمئن شوید که سایت به درستی بهینه سازی شده است . سایت های طراحی سنگین دان ، AOT همیشه به اتاق های زیادی برای بهینه سازی در صفحه را ترک ، پس از آن ، لازم AOS برای پیدا کردن تعادل درست است .
اینجا هفت راهنمایی مفید آن را به کار :
 
نکته 1: طرح های ساده نگه دارید
اطمینان حاصل کنید که لینک های منو را می توان توسط موتورهای جستجو به دنبال . طرح ساده و تمیز است ، اما بسته بندی شده با طراحی نگه دارید . تلاش برای به انجام رساندن بیش از حد می تواند برای عنکبوت موتور جستجو کار می کنند اما در نهایت منصرف بازدید کننده از کاربران درحال بازدید از سایت شما .
 
نکته 2: دستکاری متن با CSS
یکی از بزرگترین مسائل طراحان چهره با استفاده از متن ساده (مانند تگ H1 ) که متن گرافیکی به مراتب جذاب تر است .
راه حل برای استفاده از CSS برای دستکاری متن ساده به نظر می رسد ، بنابراین موتورهای جستجو قادر خواهند بود انتخاب کنید تا به محتوا . هرگز نگاه خوبی به عنوان متن گرافیکی ، اما از آن خواهد شد بهبود بزرگی بیش از متن ساده .
نکته 3: استفاده از موس اور بر روی تصاویر
اگر سایت تصویر سنگین و نیاز به متن ، با استفاده از ماوس اور راه حل مناسبی باشد . اگر این راه اندازی به درستی ، آن می تواند یک سایت تصویر سنگین را به یکی است که پر از محتوا تبدیل شود.
به بازدید کننده ، AOS چشم ، یک تصویر را حرکت ماوس روی متن نوشته شده است . برای عنکبوت های موتور جستجو ، متن خواهد شد crawlable و به محتوای واقعی دیده می شود .
نکته 4: آزمایش با فونت های مختلف
فونت های بسیاری هستند که مانند متن گرافیکی نگاه کنید ، اما در واقع متن به طور منظم وجود دارد. این به این معنی است که موتورهای جستجو قادر به خواندن متن خواهد بود . سعی کنید تجربه کار با فونت های مختلف و در نظر گرفتن خرید بسته فونت . این اجازه خواهد داد که شما برای جلوگیری از با استفاده از تصاویر و طراحی خود را ساده نگه دارید .
نکته 5 : ایجاد یک جایگزین تلفن همراه و فرمت آن
بیشتر مردم با استفاده از دستگاه های تلفن همراه به مرور اینترنت است .
این ، AOS به همین دلیل آن را ، مهم AOS برای ایجاد یک سایت به معنای به در فرمت تلفن همراه مشاهده شده و آن را برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است . علاوه بر ایجاد این سایت ، لازم است برای تست چگونه آن را بر روی دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف به نظر می رسد پس از آن است که به درستی فرمت شده است.
نکته 6: طراحی خوب است اما زمان بارگذاری بد است
طراحی بسیار بیش از حد می تواند کاهش سرعتزمان بارگیری یک سایت است . هنگامی که این اتفاق می افتد ، آن را، AOS زمان به بازگشت به تخته رسم و بفهمند که چگونه به منظور کاهش دریافت . خیلی چیزها می تواند زمان بارگذاری از دریافت فونت به پلاگین برای جستجوگرها به تصاویر با وضوح بالا به اسکریپت ها تاثیر می گذارد.
نکته 7 : تبدیل پادشاه است
ایجاد یک سایت با طراحی خوب می تواند به شما مقدار زیادی از غرور به من بدهید . با این حال ، یک چیز که مهم ترین تبدیل شده است. سعی کنید از طرح های مختلف و ببینید که در نتیجه در عمل بیشتر ایمیل ورود به سیستم یو پی اس ، رسانه های اجتماعی سهام ، خرید و فروش آن است که آیا . پس از همه، تعداد فروش خود همان چیزی است که مهم ترین .
پیدا کردن توازن بین بهینه سازی و طراحی چندان بزرگ ، AOT همیشه آسان است، اما این راهنمایی جامد کمک خواهد کرد که شما را به نفع خود با جستجوگرها طراحی وب سایت . خواهد بود چند بار که در آن لازم برای رفتن به جلو و عقب تا زمانی که تمام مشکلات فنی حل و طراحی کلی درگیر خواهد بود وجود دارد.
رونالد براوننویسنده متخصص و مدیر WebsiteDirect در ، یک سرویس کامل لاس وگاس طراحی وب سایت و شرکت نسل سرب آنلاین است . برای کشف چگونه یک وب سایت و جستجوگرها می تواند کمک به کسب و کار خود را به صورت آنلاین ، تولید منجر جدید ، و آنها را تبدیل به مشتریان پرداخت 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.