مایکروسافت راهکار برنامه‌ریزی منابع سازمانی خود را به روز می‌کند

مدیر سایت

شرکت مایکروسافت اعلام کرده نسخه جدید راهکار برنامه‏‌ریزی منابع سازمانی (ERP) خود را در ماه اکتبر روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش وب‏‌سایت eweek، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است نسخه بسته نرم‌‏افزاری برنامه‏‌ریزی منابع سازمانی خود را که دینامیک ان اِی وی ۲۰۱۳ (Dynamics NAV ۲۰۱۳ ) نام دارد، در ماه اکتبر روانه بازار خواهد کرد. به گفته مایکروسافت، این راهکار دارای قابلیت‌‏های جدیدی خواهد بود که به کسب‏‌وکارهای کوچک و متوسط اجازه می‌‏دهد کنترل بیشتری بر فرایند‌ها و عملیات تجاری خود داشته باشند
شرکت مایکروسافت می‌‏کوشد راهکارهای کسب و کار خود را با فناوری‏‌های پردازش ابری یکپارچه‏‌تر کند. این شرکت در ماه ژوئن اعلام کرده بود قصد دارد دو راهکار دینامیک جی پی (GP) و دینامیک اِن اِی وی را از طریق پایگاه پردازش ابری ویندوز آزور عرضه کند. 
پاول وایت، مدیر ارشد بخش راهکار برنامه‌‏ریزی منابع سازمانی دینامیک در شرکت مایکروسافت پیش از این گفته بود مایکروسافت قصد ندارد این دو محصول را مستقیماً به مشتریان خود عرضه کند، بلکه این راهکار‌ها همانند قبل از طریق شرکای ما به دست کاربران خواهد رسید. وی در توصیف نسخه جدید دینامیک آن اِی وی گفته است این نرم‏‌افزار به سرعت راه‌‏اندازی می‌‏شود، استفاده از آن آسان است و می‌‏تواند از بلندپروازی‏‌های صاحبان کسب و کار‌ها حمایت کند. 
یکی از ویژگی‏‌های نسخه جدید راهکار برنامه‌‏ریزی منابع سازمانی مایکروسافت این است که یکپارچگی آن با آفیس ۳۶۵ و شیرپوئینت افزایش یافته است. داده‏‌ها و محتواهای ذخیره شده بر روی محیط این نرم‌‏افزار نیز به آسانی از طریق نرم‌‏افزار اکسل قابل دسترسی خواهد بود.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.