حوزه علمیه قم بر نسل سوم موبایل پیروز شد

مدیر سایت

حوزه علمیه قم بر نسل سوم موبایل پیروز شد و خدمات تصویری رایتل موقتا به حال تعلیق درآمد!

در جلسه‌ای که به منظور جلب رضایت حوزه علمیه از امکانات رایتل که نسل سوم تلفن همراه را در ایران ارائه می‌کند برگزار شده‌ بود، عدم موافقت حوزه نقشه‌های وزیر ارتباطات را بر آب کرد. با این اتفاق سرویس تماس تصویری تا اعلام رضایت حوزه معلق می‌ماند.
 
جلسه اعضای کنسرسیوم تدوین پیوست فرهنگی خدمات اپراتور نسل سوم با اصرار مدیر حوزه‌های علمیه مبنی بر بررسی‌ مفاد قرارداد، به زمان دیگری موکول شد.

در جلسه‌ای که به منظور رضایت حوزه علمیه از امکانات رایتل که نسل سوم تلفن همراه را در ایران ارائه می‌کند برگزار شده‌ بود، عدم موافقت حوزه نقشه‌های وزیر ارتباطات را بر آب کرد. با این اتفاق سرویس تماس تصویری تا اعلام رضایت حوزه معلق می‌ماند.

تعدادی از مراجع شیعه بارها استفاده از سرویس های رایتل را حرام اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم خبر فوق را منتشر کرده و اضافه کرده است این قرارداد چهار جانبه قرار بود پنج‌شنبه گذشته با حضور تمامی اعضا در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم به امضا برسد و رسما کار تدوین پیوست آغاز شود و از این حیث نمایندگان تمامی این مراکز به اضافه مدیر جهاد دانشگاهی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم دور یک میز جمع شدند.

وزیر ارتباطات، محمد حسن نامی به همراه حجت‌الاسلام صدرالدین شریعتی رییس دانشگاه علاوه طباطبایی و حجت‌الاسلام میرلوحی نماینده رییس دانشگاه امام صادق نیز که در این نشست حضور داشتند معتقد بوده‌اند دانشگاه با وجهه علمی خود می‌تواند مضمون پیوست را پربارتر کند. وزیر ارتباطات هم با پیشکش کردن طرح بصیر یا گوگل ارث اسلامی گفت شاید مدیریت آن را به دست حوزه بسپارند

نماینده حوزه علمه قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری و میزبان نشست بوده است که گفته است گمان برده این قرارداد از قبل به دست تمامی اعضا می‌رسد. 

وزیر ارتباطات و تیم وزارتخانه ناامید از امضا و راه‌ افتادن سرویس‌های تصویری رایتل، از قم به تهران بازگشته‌اند تا به گفته نماینده حوزه در جلسه‌ای که «این بار نوبت ماست که خدمت شما برسیم و ان‌شاالله با بررسی مفاد این قرارداد طی هفته‌های آینده خدمت‌تان در وزارت ارتباطات خواهیم بود» تکلیف رایتل را تعیین کنند.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.