با این نرم افزار چام جهانی را از دست ندهید

مدیر سایت

جام جهانی فوتبال 2014 در 12ژوئن در برزیل با آغاز خواهند شد شما نیز می توانید با اتصال به اینترنت در دستگاه های خود تمامی جزئیات بازی ها را زیرنظر بگیرید.

screen-shot-2014-06-06-at-12-45-52-pm

 

 

مردم در سراسر جهان در حال آماده سازی برای جام جهانی فوتبال 2014 هستند که از طریق تلویزیون آن ها را مشاهده کنند. اما شاید نتوانیم تمامی مسابقات را در خانه مشاهده کنیم. ما وب سایت LiveSoccer را به شما پیشنهاد می کنیم که حتی بیرون از خانه با استفاده از گوشی هوشمند خود می توانید پیگیر مسابقات باشید.

 

 

WatchESPN

برنامه WatchESPN رایگان است و از کانال های تلویزیونی گوناگونی پشتیبانی می کند همچنین نرم افزار آن بر روی آندروید، IOS، ویندوز ایکس باکس 360، ایکس باکس One، تلویزیون اپل، گوگل Chromecast، آمازون TV و ROKU در دسترس است. که شما فقط نیاز به یک اکانت در این نرم افزار هستید.

ارائه دهندگان این سرویس شامل: AT&T U-verse, Bright House Networks, Charter, Comcast XFINITY, Cox, DISH, Google Fiber, Midcontinent Communications, Optimum, Time Warner Cable, and Verizon FiOS TV. هستند.

این نرم افزار برای کشور ایالات متحده آمریکا عرضه شده است اگرچه کاربران دیگری از سرتاسر جهان با استفاده از آدرس IP آمریکا می توانند از طریق Proxy به آن متصل شوند اما استفاده از این روش برای مشاهده زنده بازی ها باعث افت کیفیت تصویر و حتی گاهی اوقات باعث قطع برنامه خواهد شد.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.