چرا شما به سئو SEO نیاز دارد ؟

مدیر سایت

سئو به شما کمک خواهد کرد تا با افزایش رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مختلف و رسیدن به بالا ترین رتبه ها افراد جدیدی به سایت خود جذب کنید که نتیجه آن افزایش فروش محصولات و برندسازی شما ( برندینگ ) خواهد شد.

سئو به شما کمک خواهد کرد تا با افزایش رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مختلف و رسیدن به بالا ترین رتبه ها افراد جدیدی به سایت خود جذب کنید که نتیجه آن افزایش فروش محصولات و برندسازی شما ( برندینگ ) خواهد شد.

سئو برای یک سایت مانند روح در بدن است گزارش ها و آمارها نشان داده است موفقیت یک سایت را سئو و بازاریابی اینترنتی تضمین خواهد کرد، چراکه در حوزه بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) سایت های موفق ترند که برای موتورهای جستجو بهتر بهینه سازی شده باشند تا رتبه (Ranking) و امتیازبیشتری را در موتورهای جستجوگر کسب کنند. آیا می دانید از حدود 2.6 میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد که 74% آنها از موتورهای جستجو برای یافتن وب سایتهای جدید و مطالب مورد نظر خود استفاده می کنند؟!

آیا می دانید پر بیننده ترین سایتها در کشور ایران گوگل و یاهو می باشند؟!

حال سهم  ما از این موتورهای جستجوگر چقدر است ؟

شرکت توسعه تجارت الکترونیک خورشید با نام تجاری سئو متریل و دارا بودن تجربه کافی و تخصص لازم در این زمینه آماده به ارائه خدمات سئو , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت و آموزش سئو , مشاوره برند سازی و افزایش رتبه سایت در گوگل به هموطنان عزیز در سراسر دنیا می باشد.

 

طراحی وب سایت - Web Design

 

آیا میدانید چرا به یک وب سایت نیاز داریم ؟

جهت ایجاد ارتباطات و تبادل اطلاعاتیک وب سایت متدی فوق العاده برای ارتباطات و تبادل اطلاعات گروهی و اجتماعی بدون محدودیت زمان و مکان می باشد که در حال حاضر با توجه به گسترش اینترنت در قرن ارتباطات سریع داشتن یک وب سایت نیاز تلقی نمی گردد بلکه یک امر ضروری می باشد.

همیشه در دسترس هستید تمامی مشتری هـا و افراد در هر زمان و  هر مکان که بخواهند می توانند به اطلاعات شما بر روی وب سایت شما دسترسی داشته باشند. اینترنت هیچ وقت خاموش و یا تعطیل نمی شود و 24 ساعته در تمامی روز ها قادر به فعالیت است. حتی وقتی که شما تعطیل هستید سایت شما می تواند کار خود را در اینترنت ادامه دهد.

تبلیغات هدفمند
وب سایت شما می توانید اطلاعات کاملی از شما یا نوع فعالیت تجاریتان را بر روی اینترنت به کاربران ارائه دهد شما بازاری هدفمند و متمرکز از مخاطبین را در اختیار دارید بنابر این وب سایت شما در این بازار هدفمند موجب تبلیغات هدفمند  برای فعالیت شما می گردد. آمارها نشان می دهد اطلاع رسانی از طریق اینترنت و وب سایت به مراتب فراگیرتر و با بازدهی بیشتر از ابزار و تبلیغات دیگر می باشد.

هزینه مناسب و سودمند برای همه
هزینه زمانی و مالی شما در وب سایت نسبت به روش های قدیمی تبلیغات می تواند، بازدهی بیشتر و سودمندتر برای شما داشته باشد.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.