سئو حرفه ای وردپرس و افزایش بازدید وب سایت بخش نخست

مدیر سایت

سئو حرفه ای وردپرس و افزایش بازدید وب سایت – بخش نخستمهمترین پارامتر برای پیشرفت ، توسعه و گسترش یک وب سایت ، افزایش بازدید وب سایت و افزایش سئو وب سایت هست .

برای اینکه وب سایت بسیار موفقی داشته باشید ، می بایست مطالب و محتوای بسیار سودمند داشته باشد که کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شما به آن ها نیاز داشته باشند .

در نوشتن محتوا می بایست شما همه ی محتوا را بنویسید و روی متن و محتوا از قبل فکر کرده باشید . در نظر داشته باشید که از مطالب و محتواهای دیگر ( هر قدر هم که موفق باشند ) نمی بایست گپی برداری کنید .

کپی برداری رنک ، اعتبار و بازدید وب سایت شما را نابود می کند !

چگونه محتوا برای وب سایت خود آماده نماییم و چه مزالبی را به چه صورت در وب سایت خود منتشر نماییم ؟

پاسخ به این پرسش که مهمترین پرسش هر مدیر وب سایتی هست در چند مورد خلاصه می گردد :

۰ – فقط و فقط در مورد موضوع فعالیت وب سایت خود مطلب بنویسید . یعنی مطالب وب سایت خود را به صورت تخصصی در یک زمینه ی به خصوص و از پیش تععین شده بنویسید و در برابر وسوسه ی نوشتن در مورد مطالب دیگر مقاومت کنید !

 

 

 

1 – مطالب حرفه ای و معتبر بنویسید و اگر از جایی ترجمه می کنید حتما منابع دقیق را ذکر نمایید .

۲ – همیشه بنویسید و همیشه به صورت منظم ، مطالب معتبری برای انتشار داشته باشید به این صورت که هر روز برای بازدیدکنندگان خود مطالب جدید و خواندنی داشته باشید .

۳- مطالب خود را به صورت موضوعی بنویسید و اگر حجم یک مطلب بیشتر از حد معمول شد ، آن را به چند قسمت تقسیم کنید و حتما ذکر نمایید که قسمت بعدی را چه زمانی منتشر می نمایید و صد البته خوش قول باشید !

۴ – در مطالب و نوشته های خود از عکس ها و تصاویر گویا و کمک کننده به درک مطلب استفاده نمایید .

۵ – هر مطلب می بایست حداقل ۳۰۰ کلمه داشته باشد و اگر بیشتر از ۱۱۰۰ کلمه شد ، پیشنهاد می کنم آن را به دو قسمت یا بیشتر تقسیم نمایید .

۶ – موضوعاتی که می خواهید در مورد آن ها مطلب بنویسید را کشف کنید ! خودتان را به جای کاربران و بازدید کنندگان بگذارید و ببینید آن ها به چه مطالبی احتیاج دارند .

۷ – برند خود را در زمینه ی تخصصی مورد فعالیت بسازید ، یک لوگوی خوب داشته باشید و همه جا از این لوگو برای معرفی خود استفاده کنید .

۸- به نظرات و دیدگاه های کاربران خود احترام بگذارید و با دقت به همه ی نظرات بازدید کنندگان با دقت و احترام پاسخ دهید .

 

خوب تا اینجای کار ما در وب سایت مطالب بسیار عالی که برای اولین بار هست در اینترنت توسط ما منتشر می شوند را نوشتیم ، اما جذب مخاطب و بازدیدکنندگان چگونه صورت می گیرد ؟

وقتی که در وب سایت خود محتوا و مطالب حرفه ای نوشتیم ، چگونه به بازدید مورد نظر دست پیدا کنیم ؟

برای پاسخ به این پرسش اساسی ، می بایست پارامتر هایی که در افزایش سئو و افزایش بازدید کننده نقش دارند را بررسی نماییم و با هم کارهایی که باعث می شود حداکثر امتیاز از هر بخش دریافت نماییم را بررسی کنیم .

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.