پایین آوردن رتبه سایت خود در الکسا

مدیر سایت

چرا رتبه الکسا وب سایت افت می کند؟

دلایلی برای پایین آمدن رتبه الکسا در بازاریابی اینرتنی وجود دارد ولی چهار مورد مهم به شرح زیر است:

1. ترافیک سایت:

رنک آلکسا بستگی به تعداد ویزیتورها دارد. اگر یک وب سایت تعداد کم ویزیتور روزانه داشته باشد بدیهی است رتبه الکسا این وب سایت پایین خواهد آمد. پس هدفتان این باشد که ترافیک وب سایت خود را با تکنیک های موجود در بازاریابی اینترنتی بالا ببرید.

از مهمترین روش ها در افزایش ترافیک سایت، بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو از طریق بهینه سازی سایت می باشد. سعی کنید تمامی استانداردهای سئو را درون وب سایت خود به درستی رعایت کنید

2. لود تایم سایت:

ما می دانیم که لود تایم سایت یک عامل مناسب برای موفقیت در سئو می باشد. گوگل همیشه رنک بالایی برای سایت هایی با لود تایم سریع قائل است. رنکینگ آلکسا نیز به همین عمل وب سایت بستگی مهمی دارد. از عکس هایی با ظرفیت سنگین و استفاده از فایل های فلش جلوگیری کنید. همیشه به ظرفیت هاست خود، وب سایت را تنظیم کنید.

3. مرور Review :

اگر وب سایت شما در الکسا زیاد مرور شود پس رنک بالایی خواهید داشت، بنابراین از دوستانتان بخواهید که سایت شما را در الکسا مرور کنند. البته بهتر است که آنها تجربیاتشان را با اکانت الکسا به جای اکانت فیس بوک شان انجام دهند.

4. نصب widgets الکسا :

ما از شما تقاضا داریم که widgets الکسای خود را درون وب سایتتان نصب کنید چون باعث افزایش رنک سریع در الکسا خواهد بود.

دیدگاه های کاربران

filmpico

دوشنبه 26 بهمن 1394 | 13:17
سلام و عرض ادب به مدیریت سایت زئوس.سایت کاربردی و زیبا یی دارید.شما میتوانید به صورت رایگان تبلیغات خود را در سایتfilmpico.rozblog.com عرضه کنید.از سایت دیدن فرمایید <<باتشکر>>

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.