طراحی سایت شرکتی/خدماتی/اطلاع رسانی در شیراز

طراحی سایت شرکتی، یکی از عوامل اساسی برای موفقیت و رشد یک شرکت در دنیای دیجیتال امروزی است. با توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، داشتن یک حضور آنلاین موثر و قابل اعتماد برای هر شرکت، بسیار حیاتی به نظر می‌رسد. طراحی یک سایت شرکتی باعث می‌شود تا شرکت، محصولات، خدمات و هویت خود را به طور موثری به مشتریان و جامعه معرفی و در عین حال ارتباط مستقیم با آن‌ها برقرار کنید. اگر قصد دارید تعامل شرکت شما با مخاطبان‌تان بصورت شبانه روزی و بدون در نظر گرفتن بعد مسافت صورت پذیرد و یا اگر قصد دارید بدون مراجعه حضوری شرکت خود و خدماتی که ارائه می‌دهید را برای مشتریان خود پرزنت کنید، ناگزیر به ساخت وب سایت شرکتی برای کسب و کار خود هستید.

ما در شرکت طراحی سایت زئوس به شما کمک می‌کنیم تا با هزینه‌ای مقرون به صرفه و در کوتاهترین زمان ممکن با ساخت وب سایت شرکتی، کسب و کار شما را در حوزه دیجیتال تقویت کرده و شما را با راه‌های جدیدی برای معرفی برند و خدماتی که انجام می‌دهید، جذب مشتری جدید، بالا بردن کیفیت تعامل با آن‌ها و در نتیجه ایجاد رضایتمندی بیشتر، در مسیر فعالیت شما بر بستر دیجیتال و اینترنت آشنا کنیم.

 

مزایای طراحی سایت شرکتی

آدرس صفحات شبکه های مجازی

کال تو اکشن یا فراخوان اقدام

وبلاگ یا مجله خبری

قابلیت جستجوی خدمات

سوالات متداول درباره خدمات

تماس با ما

۰۷۱۳۶۲۷۳۸۶۱ الی ۳ - ۰۹۳۶۸۶۳۰۹۸۹

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید

دریافت پروپوزال رایگان

بـرخـی از نمونـه کـارهـای زئـوس

نمونه کارهای بیشتر


۰۹۳۶۸۶۳۰۹۸۹ - ۰۷۱۳۶۲۷۳۸۶۱ الی ۳

سفارش پروژه

برای اطلاع از براورد هزینه زمان اجرا و نحوه اجرا با ما تماس بگیرید



سوالات متداول

هزینه طراحی سایت شرکتی یا خدماتی به مواردی مانند اندازه و پیچیدگی وبسایت، تعداد صفحات، نیازهای اختصاصی، سطح سفارشی‌سازی، امکانات و قابلیت‌ها بستگی دارد. همچنین تجربه و مهارت طراح نیز تأثیرگذار است.

برای هماهنگی دریافت پیشنهاد قیمت دقیق، تماس با بخش مشاوره شرکت زئوس را به شما توصیه می‌کنیم.

عواملی مانند مهارت فنی، نمونه کارها، قابلیت سفارشی سازی و توسعه در آینده و پشتیبانی و خدمات پس از اتمام پروژه در انتخاب طراح سایت شرکتی باید در نظر گرفته شود

طراحی سایت شرکتی اهمیت بالایی دارد؛ زیرا اعتبار و حرفه‌ای‌تر بودن کسب‌وکار را نشان می‌دهد، اطلاعات آسان دسترسی پیدا می‌کند، تبلیغات مؤثرتری را ارائه می‌دهد، گسترش آنلاین کسب‌وکار را فراهم می‌سازد و ارتباط با مشتریان را تسهیل می‌کند.

آخرین مقالات

مقالات بیشتر

هدف ساخت وب سایت شرکتی/خدماتی/اطلاع رسانی؛ چرا هر شرکتی باید سایت داشته باشد؟

قبل از هرچیز باید به یاد داشته باشیم که اهمیت اینترنت در دنیای امروز چقدر است و چه تاثیراتی بر سبک زندگی مردم گذاشته است. باید بدانیم که اکثر مشتریان، چه اشخاص عادی چه ارگان‌ها و سازمان‌ها، قبل از مراجعه حضوری در اینترنت درباره شما تحقیق می‌کنند؛ پس چه بهتر که مستقیما سایت شما را ببیند و حقایق را از زبان شما بشنوند. یک حضور آنلاین قوی به شما کمک می‌کند تا علاوه بر معرفی برند و خدماتی که انجام می‌دهید، مشتریان و متقاضیان جدید نیز شما را پیدا کنند؛ مسلما هرچه بر تعداد تقاضا افزوده شود، کسب و کار شما نیز گسترده‌تر خواهد شد. اینجاست که اهمیت ساخت وب سایت شرکتی را درک می‌کنیم.

 

مراحل طراحی وب سایت شرکتی

اهمیت طراحی در ساخت وب سایت شرکتی/خدماتی/اطلاع رسانی زمانی مشخص می‌شود که بدانیم یک طراحی حرفه‌ای و اصولی چه تاثیر بزرگی در جذب مخاطب و نگه داشتن او در وبسایت دارد. تیم طراحی سایت زئوس، با آگاهی از اینکه زیبایی شناسی از دید مخاطبان حوزه کسب و کار شما به چه صورت است، چه افرادی از کدام طیف سنی و طبقه اجتماعی و با چه علایقی قرار است در اینترنت به دنبال فعالیت شرکت شما باشند، طراحی اولیه را انجام می‌دهند.

تیم طراحی سایت شرکت زئوس، با استفاده از دانش و تجربه خود، طراحی و ساخت المان‌هایی که در سایت شما قرار می‌گیرد را به گونه‌ای انجام می‌دهد که تمام نیازهای مخاطبان شما را مرتفع کند؛ در واقع تمام عناصر موجود در سایت در راستای یک هدف خاص برای تعامل بیشتر با مخاطب ایجاد می‌شود.

 

طراحی سایت شرکتی

شناسایی هدف

ابتدا به سراغ شناسایی هدف رفته و مشخص می‌کنیم که سایت مورد نیاز شما برای دستیابی به چه اهدافی باید ساخته شود و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند.

 

وایرفریم (Wireframing) و طرح بندی اولیه

پس از شناخت مخاطبان هدف و تعیین اهداف سایت، نوبت به Wireframing یا همان طراحی اولیه می‌رسد. طراحی اولیه بخش مهمی از طراحی سایت شرکتی/خدماتی/اطلاع رسانی است که برای آزمایش ایده‌ها انجام می‌شود.

 

طراحی

پس از مرحله وایرفریم و اطمینان از کارآمد بودن ایده‌ها و طرح اولیه، طراحی اصلی شروع می‌شود.

 

توسعه

توسعه دهندگان (Developers)، ساخت وب سایت شرکتی بر اساس طرح تایید شده را آغاز می‌کنند.

 

بهینه سازی بر پایه SEO

متخصصان سئو پس از ایجاد سایت، آن را بر پایه اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو جک می‌کنند.

 

راه اندازی

در این مرحله سایت شما آماده شده و می‌توانید با بارگذاری محتواهای مدنظر، فعالیت خود در دنیای جهانی اینترنت را آغاز کنید.

 

هزینه و تعرفه سایت شرکتی/خدماتی/اطلاع رسانی

هزینه و تعرفه سایت شرکتی بر اساس تعداد صفحات و امکاناتی که سفارش داده می‌شود متغیر است. در واقع قیمت طراحی سایت شرکتی به عوامل مختلفی از جمله هاست و دامنه، مدت زمان سفارش، تعداد صفحات مورد نیاز، استفاده از قالب های آماده یا کدنویسی اختصاصی و امکانات دیگری که بر روی سایت قرار می‌گیرد بستگی دارد.

در شرکت طراحی سایت زئوس نیز این عوامل در نرخ طراحی سایت شرکتی تاثیرگذار هستند اما سابقه بیش از 20 ساله شرکت زئوس و تجربیاتی که در این راه کسب شده، باعث می‌شود هنگام سفارش ساخت وب سایت شرکتی، علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت، سایت شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مقرون بصرفه به شما تحویل داده شود. 

 

طراحی سایت شرکتی/خدماتی/اطلاع رسانی با وردپرس

نباید هنگامی که درباره طراحی سایت صحبت می‌کنیم از نقش پررنگ سیستم مدیریت محتوای وردپرس در این زمینه غافل شویم. همانطور که می‌دانید وردپرس زمینه‌ای را فراهم کرده تا بوسیله قالب‌های آماده سرعت طراحی سایت را پایین آورد. غالبا اینطور بنظر می‌رسد که چون در وردپرس از قالب‌های آماده استفاده می‌شود طراحی سایت شرکتی با وردپرس نیز کار آسانی بوده و نیاز به تخصص ندارد.

 باید بگوییم که انجام هرکاری به تخصص و دانش مربوط به خود نیاز دارد؛ نصب صحیح قالب بر روی هاست و سفارشی سازی آن بر اساس نیاز مخاطبان و اهداف شرکت نه تنها به تخصص و دانش در این زمینه، بلکه به تجربه نیز احتیاج دارد؛ کمااینکه بسیاری از قالب‌ها به دلیل فارسی‌سازی شدن آنها اغلب نیاز به تغییراتی دارند که فقط از طریق کدنویسی قابل پیاده‌سازی است و اینجاست که نتیجه نهایی یک طراح سایت متخصص و یک فرد مبتدی را پس از طراحی شرکتی با وردپرس متمایز می‌سازد.

 

هزینه طراحی سایت شرکتی/خدماتی اطلاع رسانی با وردپرس

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس نسبت به سایتی که با زبان‌های برنامه‌نویسی ساخته شده باشند مقرون بصرفه‌تر و ارزان‌تر است اما این بدان معنا نیست که قابلیت‌هایی که وردپرس ایجاد کرده کارایی کمتری دارد. اگر شما بدنبال ساخت سایت با بودجه مناسب هستید اما نمی‌خواهید قابلیت‌های یک سایت کاربرپسند و استاندارد را از دست بدهید، پیشنهاد ما در شرکت زئوس طراحی و ساخت وب سایت شرکتی با وردپرس است.


دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.