طراحي سایت باشگاه مشتریان

مدیر سایت


 یکی از مهم ترین و مطمئن ترین راه و روش ها برای معرفی نمودن تمامی کار ها به اشخاص مختلف طراحی سایت می باشد و شما در هر صنفی با هر نوع فعالیتی که باشید می توانید از طراحی وب سایت استفاده نمایید . طراحی سایت باشگاه و کلوپ مشتریان می تواند بسیار مفید باشد .


باشگاه مشتریان ابزار وفادارسازی مشتریان است که با گردآوری اطلاعات مشتریان و شناسایی آنها، شناسایی و طراحی رفتارهای مشتریان و نیز طبقه بندی مشتریان متناسب با نوع عملکرد مشتریان با سازمان به آنها امتیازاتی میدهد که بتواند ارتباط عاطفی مناسبی را با آنها برقرار کند.باشگاه مشتریان

در واقع باشگاه مشتريان واحد ارتباطي مشتريان مي باشد که توسط سازمانها براي برقراري ارتباط مستمر و مستقيم با اعضا و ارائه دادن بسته هاي سودآور با ارزش بالاي حفظ شده به آنها راه اندازي و اجرا مي شود. که هدف نهايي از اين کار فعال کردن و افزايش وفاداري در مشتريان با ايجاد رابطه عاطفي با آنها مي باشد.


باشگاه مشتریان ابزاری است برای وفادار سازی کاربران و مشتریان ما ، سایت بسیار کامل و جامع است و این وب سایت با گردآوری داده و اطلاعات خاص مشتریانش و انجام تحلیل بر روی انها و طبقه بندی کردن مشتریان متناسب با نوع عملکردی که دارند و به آن مشغول هستند به آنان امتیاز می دهند و در نهایت بین باشگاه و مشتریان باشگاه ارتباط عمیق عاطفی برقرار می شود که این به نفع هر دو طرف موجود است .
طراحی سایت باشگاه مشتریان و کلوپ مشتریان خود را ارزیابی کنید ، ارزیابی طراحی سایت تنها به یافتن مسائل و مشکلات ختم نمی شود ، بلکه شاید بخش هایی در وب سایت باشد که خیلی خوب کار کنند و ما بخواهیم از این قسمت ها الگو برداری مفید انجام دهیم .
می توان به وضوح گفت که این باشگاه در واقع واحدی است ارتباطی برای مشتری ها که به وسیله ی شرکت ها و سازمان ها ایجاد می شود و با ارائه بسته هایی سودمند و ارزشمند به فعالیت خود ادامه می دهند و در نهایت امر ایجاد رابطه ی عاطفی و وفاداری مشتریان را به همراه دارد .
در باشگاه مشتریان می توانیم خدماتی متنوع و مختلف را قرار بدهیم تا در نهایت تعداد مشتری بیشتری را جذب سایت کنیم و مشتریان با عضویت در باشگاه با دیگر کاربران سایت آشنا شده و با انها در ارتباطی دو طرفه و موثر و مفید هستند.

خدمات قابل انجام در طراحی سایت باشگاه مشتریان و طراحی سایت باشگاه کلوب مشتریان :


سیستم امتیاز : راه اندازی سیستم امتیاز دهی کاربران در ازای خرید و فعالیت در سایت باشگاه مشتریان
گزارشات فروش : دریافت گزارشات از میزان فروش ، سلیقه های کاربران ، میزان فروش فصلی
خرید مجدد : ایچاد انگیزه بیشتر برای کاربران جهت خرید دوباره محصولات از طریق سایت باشگاه هواداران
نظر سنجی : راه اندازی سیستم نظرسنجی و دریافت نظرات مشتریان از طریق سایت باشگاه مشتریان
نمایندگان : قراردادن مطالب و عکس های مرتبط با فعالیت سایت توسط نمایندگان فروش و هواداران و مشتریان در سایت باشگاه

جوایز : به ازای دریافت امتیاز توسط فعالیت های تعریف شده از سمت مدیر سایت برای  کاربران جوایز به آنها تعلق خواهد گرفت.

پرسش و پاسخ : مدیر سایت و کاربران در باشگاه میتوانند سوالات و پاسخ های خود را در هر زمینه ای مطرح نمایندو در صورت فعالیت هر کابر امتیاز مشخصی دریافت میگردد.

 

اثرات باشگاه بر روی تبلیغات و بازاریابی

قدرت تبلیغات دهان به دهان و استفاده از شبکه های انسانی جهت معرفی یک برند، قویترین روش تبلیغاتی است که باشگاه مشتریان نیز در همین راستا طراحی شده است. باشگاه وفاداری مشتریان هزینه های بالای تبلیغات و اطلاع رسانی را بسیار کاهش میدهد تا جایی که پس از مدتی که تعداد اعضای باشگاه به حد نصاب مورد نظر رسید هزینه های تبلیغات رو به صفر میل میکند. و باشگاه بدون هزینه های اضافی تبلیغات به ارائه خدمات با حداقل هزینه به طیف عظیمی از مشتریان وفادار می پردازد.
 
جهت مشاوره و طراحی و راه اندازی وب سایت باشگاه مشتریان خود با گروه ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.