طراحی سایت-طراحی وب سایت-طراحی سایت در  شیراز

زئوس : طراحی سایت در شیراز | طراحی وب سایت در شیراز

تاریخ درج خبر : 1396/2/23
تعداد بازدیدها : 49
استراتژی سئو در سال ۲۰۱۷ : چه مواردی در سئو بیشترین اهمیت را دارند؟

 

در بحث بهینه سازی موتور های جستجو یا همان سئو لینک ها همچنان حکم پادشاهی را دارند. بنابراین به کسانی که سعی دارند خلاف این موضوع را ثابت کنند اعتماد نکنید. قطعا هرکسی دوست دارد که بیشترین میزان نرخ کلیک را کسب کند و در یک موقعیت خوب از الگوریتم های جستجو گوگل قرار گیرد....

استراتژی سئو در سال ۲۰۱۷ : چه مواردی در سئو بیشترین اهمیت را دارند؟

 

مقدمه و معرفی استراتژی سئو در سال ۲۰۱۷ :

استراتژی سئو در سال ۲۰۱۷ :

در بحث بهینه سازی موتور های جستجو یا همان سئو لینک ها همچنان حکم پادشاهی را دارند. بنابراین به کسانی که سعی دارند خلاف این موضوع را ثابت کنند اعتماد نکنید. قطعا هرکسی دوست دارد که بیشترین میزان نرخ کلیک را کسب کند و در یک موقعیت خوب از الگوریتم های جستجو گوگل قرار گیرد. گوگل تقریبا از ۲۰۰ عوامل رتبه بندی برای تعیین رتبه وبسایت استفاده می کند که بیشتر آن ها ثابت بحث برانگیز و همچنین متکی بر حدس و گمان هستند.که در انجام فعالیت های سئو شناخت و انتخاب این عوامل جهت تمرکز بر روی آن ها می تواند مشکل باشد.

بنابراین ،چه عواملی در گوگل بیشترین اهمیت را دارند؟

طبق گفته آندری لیپاتسو استرتژیست ارشد کیفیت جستجوی گوگل مهمترین این عوامل ،محتوا و لینک های اشاره گر در درون سایت شما هستند.

۵ استراتژی برای ساختن لینک بهتر و مفید برای سئو شما چیست ؟

آندری لیپاتسو می گوید:”ما شنیده ایم که بعضی افراد از روی نادانی می گویند که لینک ها دیگر اهمیتی ندارند و در شیوه های جدید سئو لینک ها جایی ندارند.این یک راهنمایی خطرناک و نگران کننده است.” همچنین می گوید:”ما همیشه تمایل داریم به لینک ها برگردیم چون در میان تمامی عوامل رتبه بندی،لینک ها بیشترین قابلیت ها را دارا می باشند.“

مانند:

۱-حجم لینک های خارجی شما.

۲-لنگر متن صفحه در لینک های خارجی. لینک ها باید دارای کلماتی مطابق با صفحه مورد نظر باشد.

۳-کیفیت منبع لینک خارجی. سعی کنید از منابع معتبر و یا مجلات علمی خوب لینک بگیرید نه از یک وبلاگ ناشناخته.

در استراتژی سئو داشتن لینک ها همیشه یک جنبه با ارزش به حساب آمده است و بیشتر متخصصان سئو برای به دست آوردن صفحه نخست نتایج گوگل بر روی ساخت لینک های مرتبط تمرکز دارند. به همین دلیل یک همبستگی محکم مابین نتایج سئو(رتبه کلمه کلیدی خاص) و کیفیت وحجم لینک ها در یک سایت وجود دارد.

در نظر داشته باشید که با وجود رهبری لینک ها برای داشتن یک استراتژی سئو موفق باید عوامل دیگری را هم همچون محتوا ، قدرت صفحه و بسیاری دیگر را در نظر گرفت.

 

چگونه سئو وبسایت خود را ارزیابی کنیم؟ بازاریابی محتوا و سئو :

 

سئو و بازاریابی محتوا

 

 

 

در بعضی از موارد با هم متفاوت هستند ولی نمی توان آن ها را به طور کامل از هم جدا کرد. به طور کلی سئو ریزتر و تکنیکی تر است در حالی که بازاریابی محتوا گسترده تر و جامع تر است. نوعی شبیه به این حالت که یک مربع می تواند یک مستطیل باشد اما یک مستطیل لزوما یک مربع نیست.به این دلیل که آن ها همگرا هستند.

– شما می توانید با هدایت تکنیک های خاص سئو در بازاریابی محتوا آن را به شیوه ای بسیار گسترده دنبال کنید.

– تنها راه اطمینان از موفقیت بازاریابی محتوا دنبال کردن تکنیک های سئو است.

اگر به شیوه ای دیگر به آن نگاه کنیم باید بگوییم که سئو خواسته ها را تعریف می کند و و بازاریابی محتوا آن ها را براورده می سازد. سئو مقررات را تعیین می کند بازاریابی محتوا آن ها را اجرا می کند.

 

چگونه یک محتوای خوب و بهینه شده برای جستجوها تهیه کنیم؟

جدیدترین الگوریتم های ۲۰۱۷ :

در ماه ژانویه امسال گوگل به صورت جدی با صفحات جانبی و پنجره های خود به خود بازشو برخورد و اقدام به جریمه آن ها کرد. چون اینگونه موارد تجربه ای ناخوشایند را برای کاربران به وجود می آورند(به خصوص کاربران گوشی های همراه).همچنین گوگل در قابلیت های جدید ۵ ماه اخیر یک هشدار نادر را فراهم آورده است. بدون شک تا پایان سال ۲۰۱۷ الگوریتم های بیشتری فراهم آورده خواهند شد.

 

اما با یک استراتژی متمرکز بر روی لینک ها و محتواها می توانید فعالیت های سئو خود را با موفقیت گسترش دهید.


منبع : مرکز طراحی وب زئوس
تاریخ درج : 

تعداد بازدیدها : 49
 
برچسب ها

اخبار مرتبط

دیدگاه شما