راه هاي مقابله با الگوريتم جديد پنگوئن گوگل

مدیر سایت

يکي از بزرگترين مشکلات و چالش هاي موتورهاي جستجو معرفي صفحات سالم و پرمحتوا به کاربران و حذف سايت هاي اسپ و تبليغاتي است و روز به روز به تعداد اين نوع سايت ها افزوده مي شود و باعث گمراهي کاربران و همچنين اتلاف زمان مي شود .

• راه هاي مقابله با الگوريتم جديد پنگوئن گوگل :

يکي از بزرگترين مشکلات و چالش هاي موتورهاي جستجو معرفي صفحات سالم و پرمحتوا به کاربران و حذف سايت هاي اسپ و تبليغاتي است و روز به روز به تعداد اين نوع سايت ها افزوده مي شود و باعث گمراهي کاربران و همچنين اتلاف زمان مي شود . موتور جستجوي گوگل براي مقابله با اين کار بعد از الگوريتم پانداي خود در اواخر سال ???? الگوريتم پنگوئن خود را عرضه داد که باعث دردسرهاي فراواني براي وبمستر ها شد و بسياري از سايت هاي بزرگ که با توليد محتوا و خريد لينک در صفحات اول گوگل بودند کاملا حذف شدند و به نابودي کشيده شدند و مهم تر از همه که اين سايت هاي حذف شده به هيچ وجه اسپم نبوده اند !!! هدف اصلي الگوريتم پنگوئن شناسايي سايت هاي اسپم از نتايج جستجو و سالم سازي گوگل براي استفاده کاربران .

• راه هاي مقابله با پنگوئن گوگل و دوري از آن :

آناليز و بررسي لينک ورودي از سايت اسپم در صورتي که سايتي با قوانين فعلي و الگوريتم هاي عمومي گوگل به عنوان سايت اسپم شناخته شده و نيز اين گونه سايت ها براي پيشرفت سريع خود از سايت هاي اسپم بزرگ لينک دريافت ميکنند و اگر شما هم به طور اتفاقي يا … از اين گونه سايت ها لينک دريافت کنيد باعث اسپم شناخته شدن سايت مي شود و حتما در دريافت لينک دقت کنيد و حتي سايت هاي لينک داده شده به سايت مقصد را آناليز و بررسي کنيد تا در طولاني مدت مشکلي براي شما ايجاد نکند .

در صورتي که بعد از بهينه سازي و سئوي سايت و بعد از مدت ها سايت به طور معمول پيشرفت چنداني نکرد با بررسي موارد زير امکان خريد لينک وجود دارد :

?? سايت مقصد مرتبط بودن با موضوع اصلي سايت .

?? با يک کلمه ثابت چندين لينک خريداري نشود .

?? در مدت زمان کوتاه خيل عظيمي لينک دريافت نشود .

?? کلمات انتخاب شده براي خريد لينک کامل و خلاصه نباشد .

به علاوه بر خريداري لينک سعي کنيد از سايت هاي انجمن ، بيانه اي و شبکه هاي اجتماعي لينک تهيه کنيد که اين گونه لينک به مراتب بسيار موثرتر از بک لينک بوده و همچنين لينکي که خريداري ميکنيد فقط يک بار و فقط در يک ادرس درج مي شود اما در شبکه هاي اجتماعي مثل گوگل پلاس و فيس بوک با لايک خردن لينک باعث افزايش لينک سايت شما شده و مي تواند در کوتاه مدت بهترين نتيجه ممکن را ارائه دهد و ارزش و امتياز دومين شما صعود کند .

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.