چرا سایت ها به سئو نیاز دارند؟

مدیر سایت

امروزه با توسعه روز افزون وب پارسی شاهد به وجود آمدن سایت های متعددی در موضوعات مختلف هستیم ، در این میان اکثریت ترافیک ورودی سایت ها از طریق موتورهای جستجو از جمله گوگل ، یاهو و بینگ صورت می گیرد ، در واقع سایت هایی موفق هستند که ترافیک قابل توجهی از گوگل دریافت مینمایند . آمارهای نشان می دهند که در ایران بخش عمده بازدید های اینترنتی از طریق گوگل صورت میگیرد که ما از این پس بر روی گوگل تمرکز داریم .

در این جا است که سئو (Seo) و بهینه سازی سایت مطرح میگردد ، موتور جستجو گوگل با توجه به فاکتور های خاصی که برخی مشخص و برخی محرمانه هستند به ایندکس کردن سایت ها می پردازند وب سایتی که رنک (Rank) و رتبه بهتری نسبت به دیگر رقبا داشته باشد در صفحه اول نمایش داده می شود .

بدیهی است که سایت هایی که در صفحه اول جستجو گوگل هستند بیشترین بازدید را دارند . سئو سایت بر بهبود همین فاکتورها برای موتورهای جستجو ( گوگل ) و کاربران توجه دارد . فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت عبازتند از :

1. تولید محتوای مفید برای کاربران

2. فعالیت و اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی ( از جمله : گوگل پلاس ، فیسبوک و ... )

3. لینک بلدینگ و دریافت لینک یک طرفه از سایت های مرتبط با موضوع و ... موارد نام برده اصول کلی سئو سایت می باشند و موارد و نکات ریز بسیاری وجود دارد که در شماره های بعدی به آنها می پردازیم .

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.