چطوری حجم تصاویر رو در سایتم کم کنم؟

مدیر سایت

سلام دوستان و همراهان سایت  زئوس توی این پست میخوایم نرم افزار و سایتی رو براتون معرفی کنم که میتونه روی سرعت سایتتون بسیار تاثیر گذار باشه و بالطبع وقتی سرعت لودشدن سایت شما پایین اومد کاربر ها بیشتر جذب میشن و در موتورهای جستجو هم محبوب تر میشید.

شما کاربر گرامی دو راه کوتاه پیش رو دارید:

-اگر تعداد عکس های آپلودی روی سایتتون محدود هست  از این سایت برای کاهش حجم استفاده کنید.خوبیه این سایت اینه که کیفیت آنچنانی  از عکس اصلی  کم نمیشه !

-اگر کاربر حرفه ای وب و طراح هستید یا اگر مدیر سایتی هستید که به بروز بودن محتوا و تصاویر سایتش اهمیت میده نرم افزار کاهش حجم riot رو  از اینجا دانلود کنید .

 

دانلود نرم افزار کاهش حجم

کافیه برای تست سرعت سایتتون  قبل و  بعد از کاهش حجم تصاویر سری به سایت تست سرعت pingdome  بزنید و تاثیرش رو در زمان بالا اومدن سایت ببینید.

 

توضیح بیشتر راجع به نرم افزار riot:

Riot نرم افزاری بی نظیر برای کاهش حجم عکسها و بهینه سازی تصاویر برای استفاده در وب سایتها و وبلاگها می باشد. سایز و حجم مناسب عکس های موجود در سایت باعث کاهش سرعت لود شدن عکسها و در نهایت صفحه وب مورد نظر شما می شود. زمان لود کمتر و عکسهای بهینه سازی شده یکی از فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت SEO بشمار می آید. همچنین حجم پایین عکس زمان آپلود آنها را نیز کاهش می دهد. افزون بر این موارد، با کم کردن حجم عکسهای دوربین های دیجیتال به کمک Riot ارسال آنها بوسیله ایمیل آسانتر شده و زمان کمتری می برد.

 

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.