طراحی سایت-طراحی وب سایت-طراحی سایت در  شیراز

زئوس : طراحی سایت در شیراز | طراحی وب سایت در شیراز

تاریخ درج خبر : 1394/11/2
تعداد بازدیدها : 525
چگونه از اعتبار آنلاین برندتان محافظت کنید:

در این مقاله کوتاه 5 روش مدیریت اعتبار آنلاین #برند سازمان را آورده ایم که به شما کمک می کند که نتایج موتورهای جستجو را درباره سازمانتان آنگونه که خود می خواهید شکل دهید.



-وب سایت سازمان خود را همواره به روز کنید.
زمانی که مشتریان سازمان شما را جستجو می کنند، اولین جایی که به دنبال آن می گردند،‌ وب سایت شماست، ‌بنابراین اطمینان حاصل نمایید که تاثیر اولیه خوبی بر آن ها می گذارید. در ابتدا مواردی نظیر صفحه فرود، اطلاعات تماس و پیشنهادهای محصول یا خدمت باید کاملا درست و جذاب باشد.
یکی از بخش هایی از وب سایت که می توانید بیشتر روی آن کار کنید صفحه تیم شماست. مردم علاقه مندند با سازمان هایی کار کنند که از نشان دادن اعضای تیمشان ترسی ندارند. ساخت این صفحه نه تنها روشی عالی برای معرفی افرادی است که سازمان شما را ساخته اند بلکه ماهیت انسانی به برند شما می دهد. صفحه ای با اطلاعات کامل و غنی برای اعضای تیمتان بسازید که شامل نام، شغل، حوزه تخصص و تجارب گذشته باشد. به روز نگاه داشتن وب سایت و غنی و کامل کردن صفحات آن، منجر به مشروعیت بخشیدن به سازمان می شود.


- بلاگی برای سازمان ایجاد کنید.
بلاگ سازمان نه تنها رویت سازمان شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد،‌ بلکه ترافیک وب سایت شما را افزایش داده و راهی بسیار خوب برای ساخت رابطه با مشتریانتان است. انتشار بلاگ های به روز و جدید،‌ سازمان شما را همگام با روندهای جدید و به عبارتی نوآور نشان می دهد.

 

- نظرات آنلاین مشتریان را مدیریت کنید.
88% از مشتریان به نظرات آنلاین درست همانند توصیه های نزدیکانشان اعتماد دارند. ایجاد تجربه ای منحصر به فرد در وب سایتتان برای مشتریان، روشی بسیار مناسب برای ایجاد حس مثبت در مشتریانتان است. این را در نظر داشته باشید که نوع رفتار آنلاین و آفلاین شما با مشتریان در نظرات آنلاین آن ها منعکس می شود. نوشتن نظرات را در وب سایتتان آسان و ساده کنید و از دریافت نظرات مشتریان استقبال کنید و در هر بخش وب سایتتان دریافت نظرات مشتریان را فعال کنید.

 

-از پتانسیل شبکه های اجتماعی استفاده کنید.
شبکه های اجتماعی نظیر لینکدین، فیسبوک، ‌یوتیوب و توئیتر با توجه به رنک بالایی که در موتورهای جستجو دارند، مکانی ایده‌آل برای به اشتراک‌گذاری اخبار و محتوای سازمان هستند. اگر شما فعالیتی می کنید که ارزش خبری دارد باید اطمینان حاصل کنید که مشتریانتان از آن اطلاع داشته باشند. به اشتراک گذاشتن اخبار،‌ رویدادهای پیش‌رو و محصولات جدید از طریق شبکه های اجتماعی راهی عالی برای نشان دادن این است که سازمان شما فعال و پیشرو است.

 

-برند شخصی خود را نادیده نگیرید.
اگر شما برند شخصی خود را به همان اندازه برند سازمانتان توسعه و بهبود دهید، در نتایج جستجو عملکرد بهتری خواهید داشت. در بسیاری موارد، به خصوص زمانی که سازمان شما در مراحل اولیه شکل گیری است، نام شما شاید بیشتر از نام سازمانتان در گوگل جستجو شود. بنابراین این بسیار مهم است که نزد سرمایه‌گذاران بالقوه ،‌ مشتریان و نیروی انسانی که به دنبالشان هستید تصویر مثبتی داشته باشید. اعتبار آنلاین شما می تواند کسب و کار شما را متحول یا منهدم کند.

برای دانستن نکات کسب و کارموفق کانال تلگرام زئوس را دنبال نمایید:

کانال مدیریتی زئوس

Telegram.me/zeusweb

 


منبع : مرکز طراحی وب زئوس
تاریخ درج : 

تعداد بازدیدها : 525
 
برچسب ها

اخبار مرتبط

دیدگاه شما