شرکت زئوس موفق به دریافت گواهینامه ISO 10004 گردید

مدیر سایت

 شرکت زئوس موفق به دریافت گواهینامه ISO10004 (سستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری) گردید

 

ISO 10004 چارچوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت مندی مشتریان است.

این استاندارد راهنمایی است در خصوص طرح و برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی در جهت رضایت بیشتر مشتریان ، این استاندارد باعث می شود که با طبقه بندی نیازهای مشتریان ، مجموعه  گواهی گیرنده در مسیر مشتری مداری حرکت نماید. ISO 10004 برای استفاده مجموعه ها صرف نظر از نوع فعالیت ، وسعت و نوع محصول آنهاست و اغلب قواعد آن جهت بالا رفتن رضایت مشتری ها از مجموعه می باشد.

ISO 10004 مفاد قرارداد ، پیمانها و قوانین مدون مجموعه ها را تغییر نمی دهد و صرفا آنها را در مسیر شخصی  در جهت رضایت مشتریان حرکت می دهد.

 

شرکت زئوس موفق به دریافت گواهینامهISO10004 سیستم  مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری گردید

مهندس مرتضی امینی مقدم مدیرعامل مرکز تخصصی طراحی وب زئوس پشتوانه اخذ این گواهینامه را تلاش‌ها و کوشش‌های صمیمانه تک تک  همکاران در اجرایی کردن برنامه استراتژیک شرکت بر شمرد.

این مجموعه قصد دارد این روند را در سال جاری نیز ادامه داده و روز به روز خدماتی گسترده تر و با کیفیت تر را به مشتریان خود ارائه دهد.

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری (IS 10004)


- فراهم آوردن منابع برای دسترسی به چارچوبی برای رضایتمندی مشتریان
- بالا بردن توانمندی سازمان برای افزایش رضایتمندی مشتریان
- افزایش قابلیت سازمان برای پاسخگویی به نظرات مشتریان
- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور و ارتباط مستمر و پویا با مشتریان
- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مداوم فرآیند پایش و اندازه گیری
- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان
- و دهها مزیت دیگر

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.